• 162804425

U tippu di unghie di uscita d'aria

Chì hè u chiodu di scaricu, chì sò i tippi di chiodu di scaricu di l'aria? Credu chì quandu si sente u chiodu di scaricu d'aria, si stima chì penserete à u chiodu, altrimenti, ancu se sò tutti chiodi, ma u rolu di u chiodu di scaricu d'aria hè assai bellu, anu un equipamentu prufessiunale per inchiodà e file di unghie à u muru o altri mobuli sopra, l'efficienza di u travagliu hè assai alta.

Unghie hè un hè un è e unghie di fila à vapore sò diverse, una tale fila di liste, l'usu di u direttu in a pistola à unghie pò esse assai cunveniente, l'usu hè ancu assai veloce. Avà in u campu di a dicurazione è di a dicurazione, hè basicamente adupratu in questu modu, è l'effettu hè ancu assai bonu. Hè assai cumpagnie di decorazione di decorazione per sviluppà prudutti. Cum'è a pudete vede, un unghje ùn pare nunda, ùn pare avè nisun cambiamentu, ma finu à chì site dispostu à scopre e so caratteristiche, pò ghjucà un rolu maiò.

Ci sò parechji tippi di unghie aria, generalmente divisi in tippu F, tippu T, tippu DT, unghie zanzara, chiodu codice N tippu, chiodu codice tippu K, chiodu codice J tipu è chiodu fila in acciaio ST, a decorazione hè comunemente aduprata hè tippu F , Unghie drittu tipu T, Unghie zanzara è Chiodu codice J è.

Per specificà a lunghezza di unghie specifica, u numeru rappresenta a lunghezza, mm cum'è unità. A lettera rapprisenta u mudellu, hà una varietà di significati, l'espressione ùn hè micca listessa, cum'è unghia dritta F25, T50 F è T per nome di a forma di u unghje, codice unghie 1010F F per nome di u mobili divanu speciale, ST unghie in u S hè per nome di l'acciaiu, unghie di codice 438K è N21 per a macchina chì lega u cartone, K è N si riferisce à a forma di u cartone.

Sò i dui lati di u chiodu in una curva Angle retta, u chiodu di codice hè principalmente inchiodatu duie tavule ùn sò micca separate, cume aduprate in a barca di lignu precedente, avà hè generalmente usata in u troncu per impedisce a crepa, ci hè una casa di legnu , principalmente i dui legni fissi, aduprati principalmente in a spina d'aringa.

U chiodu di granu hè u chiodu cù u filu à mezu, u chiodu principale hè fermu, micca per via di sciolte cume a caduta, soprattuttu in assai mobuli è cose appesi à u muru generale di i chiodi, ci hè un slot di filu per unghie. È l'unghia dritta hè generalmente, perchè u cimentu hè troppu duru da unghje, dunque ùn ci hè micca filu, hè ancu un unghje generale, adupratu per inchjudà alcuni ùn hè micca fissatu permanentemente, cume quandu si custruisce un mudellu di unghie di casa, una linea appesa ecc. .

Unghie di scappamentu d'aria è assai altri hardware, i chiodi di scappamentu à vapore parenu insignificanti, ma in parechje industrie ghjucanu un rolu assai impurtante. Dunque, ùn ignurate micca u so rolu, in a nostra vita d'ogni ghjornu, u cuntattu hè ancu assai, cum'è l'industria di a dicurazione decorativa, necessitanu un gran numeru di unghie di vapore per l'usu.


Tempu di posta: Apr-07-2021