• 162804425

À chì duvemu fà casu à u prucessu di compra di filu di ferru galvanizatu

U filu galvanizatu hè fattu di trasfurmazioni di canna in acciaio à bassu carboniu di alta qualità, hè fattu di acciai à bassu carbonu di alta qualità, dopu avè stampatu u stampatu, cacciatura di ruggine in salatura, ricottura à alta temperatura, zincatura à caldu. Cooling è altri prucessi da u prucessu. U filu enduit hè divisu in filu enduit caldu è filu enduit fretu (filu enduit electricu). U filu galvanizatu in u prucessu di selezzione deve esse attentu à chì sensu cumunu deve esse attentu?

 

Filu zincatu à caldu

1. Filu di galvanizazione à caldu: a galvanizazione à caldu hè immersa in zincu fusu per riscaldamentu. A velocità di produzione hè rapida, u revestimentu hè spessore ma irregulare. U spessore minimu permessu da u mercatu hè 45 microns, è u massimu hè più di 300 microns. Culore scuru, metallo di cunsumu di zincu, è a furmazione di metallo matriciale di stratu d'infiltrazione, bona resistenza à a corrosione, zincatura à caldu à l'ambiente esternu pò esse mantenuta per decenni.

2. Filu di galvanizazione elettrica: a galvanizazione à fretu (galvanizazione elettrica) hè in u tank di galvanizazione attraversu u currente unidirezziunale per fà u zincu pianu pianu nantu à a superficia di metallo, a velocità di produzione hè lenta, u revestimentu hè uniforme, u spessore hè magre, di solitu solu 3 -15 micron, l'aspettu di una luminosa, poca resistenza à a currusione, generalmente uni pochi di mesi arrugginiscenu.

3. Zincatura à filu di filu

4. Processu di pruduzzione di fili galvanizzati: u filu galvanizatu hè fattu di trasfurmazioni di fili d'acciaiu à bassu carboniu di alta qualità, hè fattu di acciai à bassu carbonu di alta qualità, dopu à avè tracciatu a stampatura, cacciatura di ruggine in salatura, ricottura à alta temperatura, zincata à caldu. Cooling è altri prucessi tecnologichi.

5. Processu di pruduzzione di fili galvanizzati: ispezione di fili in acciaio à bassu carbonu - trattamentu di superficia - pulizia - decapatura - acidu - lixiviazione di solventi - asciugatura - immersione à caldu - rimozione di zincu - raffreddamentu, purificazione - pulizia - autoispezione è ristrutturazione - ispezione di u pruduttu finitu

6. Caratteristiche di u filu galvanizatu: u filu galvanizatu hà una bona durezza è elasticità, a più alta quantità di zincu pò ghjunghje à 300 grammi / metru quadru. Hà e caratteristiche di un spessu stratu zincatu è una forte resistenza à a corrosione.

7. Scopu d'usu: u filu galvanizatu hè largamente adupratu in a custruzzione, l'artigianatu, a maglia di filu, a guardrail di l'autostrada, l'imballu di i prudutti è campi civili è altri ghjorni.

8. Càlculu di a forza di trazione di u filu galvanizatu: filu d'acciaiu area di sezione trasversale = diametru quadratu * 0.7854mm2 filu di acciaio tensione di rottura Newton (N) / area di sezione trasversale mm2 = forza MPa


Tempu di posta: Apr-07-2021